sobota, 29. december 2012

Tri reči

Praznična dekoracija z macesnovimi vejicami

Bruno macho muc

Kosilo z najdražjim

December je res hiter mesec in še malo pa ga bo konec. Na rubriko "Tri reči" tukaj kar malo pozabljam, danes pa je en tak primeren dan za "hitro poročilo s terena".
Prvi dan, mojega prvega sejma ever, Božičnega Art marketa je za mano. Malo sem utrujena, sicer pa je bilo fino. Izkušene "kraftverke" pravijo, da je obiska manj kot običajno ampak meni se je kar dogajalo. Pogledat in pozdravit so me prišli prijatelji, spoznala sem nekaj novih kupcev, malo sem krožila po sejmu in spoznala nekaj izjemnih ustvarjalcev za katere upam, da jih bomo lahko predstavili tudi v bodočem laar shopu.

P.S. Na tole objavo sem pa malo pozabila. Napisana je bila po prvem dnevu Božičnega Art marketa :). Napisala in pozabila objaviti.....ampak nikoli ni prepozno, a ne da ne?

6 komentarjev:

  1. ojla, december je čist nor ... zdajle na koncu me je ustavil zobobol ..ekola, ja artmarket .. dobro, da je bilo le tri dni .. upam, da se še vidimo, uživaj in lepo praznij, marjana

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo si tole dekorirala, macesnovi storžki so najlepši, in tale Bruno, tale je pa en hud model :) a ne ?

    ♥..vsem en velik objem ..♥

    OdgovoriIzbriši
  3. evo, zdaj sem ugotovila kaj mi nujno manjka v življenju;D ena taka veliiika lanterna.
    Lepo imate pri vas.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ampak maček je pa zares carski...pravi macho:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ampak maček je pa zares carski...pravi macho:)

    OdgovoriIzbriši