sobota, 10. marec 2012

Skoraj brez besed


Prejšnji vikend sem se šla Sport Billy-ja in sem potem, ko sem se spopadla z 10 kilometrsko tekaško progo skoraj do sredine tedna stiskala zobe ob vsakem premiku. Tokrat bo vikend bolj umirjen in uživaški. Kaj boste pa vi počeli?

Last weekend was too much. I was playing Sport Billy and run 10 km, wich was to much for my body. I know that, because next few days every single mouvement hurt me. So this weekend will be the opposite
peaceful and enjoyable. And what are you going to do?

6 komentarjev:

  1. Opažam, kako ste letos vse pridne in že v začetku marca tečete na polno! Bravo! Jaz bom pa letos bolj hitro hojo prakticirala in enkrat izpustila LJ maraton;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. kire fine slikce:)

    jst moram tud začet laufat, pa mal hribi:)

    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zdej bi se pa tudi jst lahko že počas zamislila in spravla rit v superge :D Absoluuutno mo nebi škodilo. Vsekakor ti čestitam za desetko! To je zeloo pohvalna številka in verjamem da je tist musklfibr bolj sladek kot grenek :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Superca za nov začetek!!! Če je bil vaš vikend v znamenju tehle slikc, je bil res uživaški:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Drage punce, ne, ne, malo ste me narobe razumele oz sem jaz nerodno zapisala. Kje pa, nisem pretekla 10km, samo prav optimistično sem se spopadla z progo, češ, bom že. Mislim, da sem vsega skupaj pretekla slabih 5km, ostalo pa hitra hoja, tolk sem že trmasta :).
    Ampak ne priporočam takih eskapad, se ne obnese, preverjeno :). Od zdej naprej grem lepo, počas, pa z andahtjo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo da se vključim v debato :) Ti kr lepo počasi, moraš samo najti svoj tempo ob katerem še lahko govoriš...to je za začetek super. Potem greš pa parkrat 5km, potem pa počasi vsakič dlje. :) To je bil moj recept in mi zdej 10k ne dela vec problemov (no,pride tudi kakšen slab dan) :)
    + Ful lep kolažek !!

    OdgovoriIzbriši