četrtek, 6. oktober 2011

Mačji podmladek

Posted by Picasa 
Pred časom sem pisala o tem, da spet šivam. Počasi mi gre, ker vmes počnem še vse mogoče. Nič kreativnega žal, predvsem pa veliko brezglavega hitenja in tole mislim skoraj dobesedno, ker zadnje čase hodim po svetu z oblakom na glavi. Vse je nekako medlo in medla sem najbrž tudi sama. Občutek je že tak, rekel mi sicer ni še nihče, najbrž iz gole vljudnosti. Sicer je pa vseeno, ker se bom itak kmalu poboljšala. To sem si obljubila in danes sem tudi naredila prvi korak v tej smeri. Malo sem se šla vrtnarko in to me je prav lepo razvedrilo. Posadila sem glicinijo in vzpenjavo belo vrtnico pa še dva grmička za katera ne vem imena, zdaj pa spokojno čakam na napovedani dež. 
No in če se vrnem na osnovno temo, naj povem, da me šivanje tudi sprošča. Zelo. Tile mucki zgoraj so skoraj vsi že v Iki, prva dva zgoraj in zadnji zgoraj pa so na voljo v moji novi Etsy štacuni. Iiiii, kolk se mi smeji, končno mi je uspelo! Kakšna se vam zdi?
Novi mucki so narejeni pretežno iz lana in imajo zaprte očke. Strašno so zaspani in tudi njihovi novi lastniki se bodo zlahka zazibali v "mižale", ker sem v polnilo dodala sivko. Malo jih je treba stisnit in že zadišijo. Enega sem sešila tudi zase in zdajle ga grem povohat, da mi prežene ta nadležni oblak.

3 komentarji:

  1. Wow, kaki lepi zaspankoti! Pa še po sivki dišijo ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti so! <3 Jaz sem malo, no precej, obsedena z mački :). Poleg dveh svojih ponavadi še posvojiva kakšnega reveža in mu potem poiščeva nov dom....Trenutno imava 4 kosmatince :)

    Teli tvoji....maaa, krasni so!

    OdgovoriIzbriši